با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ با برترین دانشگاه‌های جهان در سال 2015-2016 آشنا شوید/ لندن و نیویورک برترین شهرهای دانشگاهی
زیارت عاشورا

 نشریه «کیو اس» امروز رتبه بندی دانشگاه ها را در سال 2015-2016 اعلام کرد که در آن دانشگاه ام آی تی (موسسه تکتولوژی ماساچوست) همانند سال قبل اول شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «کیو اس» یک نشریه است که سالانه لیستی از 800 دانشگاه برتر دنیا منتشر می کند.این نشریه از سال 2004 تا 2009 با مجله آموزش عالی تایمز همکاری می کرد اما پس از آن از هم جدا شدند و هر کدام لیست های جدایی منتشر کردند.

امروز «کیو اس» لیستی از رتبه دانشگاه ها سال 2015 و 2016 منتشر کرد که در آن دانشگاه «ام آی تی» امسال  همانند سال قبل اول شد،دانشگاه هاروارد نیز که سال قبل چهارم شده بود امسال پیشرفت داشته است و دوم شده است.
لندن تنها شهری بود که در میان 50 دانشگاه اول 4 دانشگاه داشته است پس از آن بوستون و نیویورک 3 دانشگاه در 50 دانشگاه اول داشته اند.
شهردار لندن که شهرش را «پایتخت آموزش جهان» نامیده است در این رابطه گفت: قسمت آموزش شهر مان روز به روز قوی تر می شود.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 25 شهريور 1394برچسب:, | 22:30 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |